Politika Privatnosti

 

Politikom privatnosti (u daljem tesktu: “Politika”) se pojašnjava kada, zašto i kako Playset doo Beograd, privredno društvo koje je registrovano u Republici Srbiji sa matičnim brojem 21945978, poreskim identifikacionim brojem 113929238 i sedištem na adresi u Kosovskoj 34/1, Beograd (Stari Grad) (u daljem tekstu: “Društvo”), u svojstvu rukovaoca, prikuplja, koristi, skladišti i deli podatke o ličnosti fizičkog lica (u daljem tekstu: “Korisnik”) koji pristupa i registruje se na internet stranici vivat.rs. Takođe, ova Politika pruža suštinske informacije o pravima Korisnika u smislu zaštite podataka. Cilj ove Politike je da pruži Korisniku informacije o prikupljanju i obradi njegovih/njenih ličnih podataka u cilju davanja informisane saglasnosti za njihovo korišćenje.

 

Kako kontaktirati Društvo povodom ličnih podataka Korisnika?

 

Ukoliko Korisnik ima bilo kakve upite u vezi sa informacijama sadržanim u ovoj Politici ili u vezi sa tim kako da ostvari bilo koja od njegovih/njenih prava kao fizičkog lica na koje se podaci odnose, može kontaktirati Društvo slanjem upita na imejl adresu dpo@vivatbet.rs ili na adresu sedišta Društva, odnosu adresu za prijem pošte, Kosovska 34/1, Beograd (Stari Grad), sa naznakom „Upit povodom prikupljanja i obrade podataka o ličnosti“.   

 

Informacije koje Društvo prikuplja o Korisniku

 

Društvo prikuplja podatke u cilju obraćanja marketinškim porukama Korisniku i učešća u promocijama, kao i u cilju unapređenja opšteg kvaliteta sadržaja koje Društvo plasira, što sve predstavlja moguće svrhe obrade ličnih podataka Korisnika. 

 

Podatke koje Društvo prikuplja od Korisnika uključuju:

 

  • ime i prezime, broj telefona, kao i imejl adresu Korisnika;
  • podatke kao što su podaci o internet saobraćaju, podaci o lokaciji, kao i ostali komunikacijski podaci (uključujući IP adresu, vrstu uređaja i pretraživača).

 

Gde se skladište podaci Korisnika?

Podatke Korisnika čuvamo na serverima u Evropskoj uniji, uz primenu adekvatnih i savremenih mera zaštite od neželjenih rizika po bezbednost podataka, poput rizika od povrede, neovlašćenog pristupa, slučajnog gubitka, uništenja, oštećenja, te svakog drugog ugrožavanja bezbednosti, a primenom adekvatnih tehničkih i organizacionih bezbednosnih mera u okviru svog sistema zaštite. 

 

Kako se koriste podaci Korisnika?

Društvo koristi podatke o ličnost Korisnika kako bi:

  • personalizovalo komunikaciju sa Korisnikom i omogućilo njegovo/njeno učešće u promocijama, istraživanjama ili nagradnim igrama. Učešće u pomenutim istraživanjima i/ili nagradnim igrama je u potpunosti dobrovoljno, tako da Korisnik može odabrati da li želi ili ne da obelodani svoje podatke o ličnosti.

 

Sa kim Društvo deli podatke Korisnika?

Podatke o ličnosti Korisnika Društvo može deliti sa sledećim kategorijama primalaca:

  • pouzdana treća lica koja sarađuju sa Društvom i druga povezana društva, u svojstvu obrađivača, koji Društvu pružaju usluge obrade podataka (na primer, kako bi pružili podršku za funkcionisanje internet stranice, unapredili bezbednost internet stranice i/ili učinili internet stranicu dostupnom Korisniku). Društvo ne deli podatke o ličnosti Korisnika sa nepovezanim trećim licima. Ovi pružaoci usluga nisu ovlašćeni da koriste ili obelodanjuju podatke Korisnika, osim kada je to neophodno za pružanje usluga u ime Društva ili kako bi ispunili zakonske obaveze. Podatke o ličnosti Korisnika Društvo može podeliti u navedene svrhe samo sa trećim licima čije se politike privatnosti podudaraju sa Politikom Društva ili koji su saglasni da se pridržavaju Politike Društva i adekvatnih nivoa zaštite podataka o ličnosti. Ovim trećim licima su ustupljeni podaci o ličnosti koji su im potrebni samo u cilju vršenja funkcija koje su im poverene i Društvo ih ne ovlašćuje da koriste ili obelodane podatke o ličnosti Korisnika za potrebe sopstvenog marketinga ili u druge svrhe. 
  • bilo kom nadležnom telu za sprovođenje zakona, regulatornoj, vladinoj agenciji, sudu ili ostalim trećim licima gde Društvo veruje da je obelodanjivanje (i) zahtevano zakonom (na primer, kako bi se odgovorilo sudskom pozivu ili u slučaju sličnog pravnog procesa); (ii) kako bi se ostvarila, ustanovila ili branila zakonska prava Društva, i/ili (iii) kako bi Društvo zaštitilo zakonska i druga propisana prava Korisnika ili interese drugih.

 

Koja su prava Korisnika?

Kada su u pitanju podaci o ličnosti Korisnika, Korisnika raspolaže sledećim pravima

  • pravo da bude informisan/informisana o tome kako Društvo koristi njegove/njene podatke o ličnosti;
  • pravo da pristupi svojim podacima kojima Društvo raspolaže;
  • pravo da ispravi sve netačne podatke; 
  • pravo da obriše određene svoje podatke;
  • pravo na prenosivost podataka, gde pod određenim okolnostima, Korisnik može zahtevati od Društva da podeli njegove/njene podatke o ličnosti sa drugim rukovaocem podataka u formatu koji čini lakšom ponovnu upotrebu njegovih/njenih podataka;
  • pravo da ograniči obradu njegovih/njenih podataka o ličnosti, uključujući obrade u marketinške svrhe. Nakon što Društvo prekine da obrađuje podatake o ličnosti Korisnika, Društvu će i dalje biti dozvoljeno da skladišti njegove/njene podatke o ličnosti iz zakonskih razloga, odnosno obaveza, dok će bilo koja druga obrada zahtevati pristanak Korisnika. Korisnik treba da ima u vidu da u svakom trenutku može povući svoj pristanak za prijem marketinške komunikacije u okviru svog Korisničkog naloga na Platformi.
  • pravo da prigovori određenim tipovima obrade njegovih/njenih podataka o ličnosti gde se ova obrada vrši u vezi sa sledećim zadacima: od javnog interesa, po službenom nalogu organa ili u legitimnom interesu Društva. Međutim, Društvo će možda nastaviti da obrađuje podatke o  ličnosti Korisnika, i pored njegovog/njenog prigovora, ukoliko postoje ubedljivi, legitimni razlozi za to ili ukoliko je Društvo u obavezi da obrađje podatke o ličnosti Korisnika koja je posledica bilo kojih zakonskih zahteva.

 

Koliko dugo Društvo čuva podatke o ličnosti Korisnika?

 

Podatke o ličnosti Korisnika Društvo čuva u periodu koji je potreban kako bi pružilo svoje usluge dostupne putem internet stranice, odnosno dokle god Korisnik ima registrovan nalog na internet stranici. 

Tamo gde nije više neophodno vršiti obradu podataka o ličnosti Korisnika, Društvo će ih obrisati. Međutim, Korisnik treba imati u vidu da je moguće da će Društvo biti u zakonskoj obavezi i da zadrži njegove/njene podatke o ličnosti u dužem vremenskom periodu, što može uticati na pravo Korisnika na brisanje podataka.

 

Bezbednost

Društvo pridaje značaj bezbednosti, kao i metodama koje su potrebne da bi se osigurala poverljivost, integritet i dostupnost podataka. Društvo skladišti sve podatke o ličnosti Korisnika u šifrovanoj bazi podataka, zaštićenoj lozinkom, koja je skladištena u okviru bezbedne mreže, iza ažuriranog “firewall” softvera. Pristup podacima Korisnika imaju samo lica zaposlena u Društvu i to u meri koja je neophodna za obavljanje njihovog posla.

 

Slanje informacija putem interneta nije u potpunosti bezbedno, zbog čega Društvo ne može da garantuje bezbednost za bilo koje podatke koje Korisnik obelodani trećim licima tokom njegove/njene internet sesije. Korisnik prihvatata neodvojive bezbednosne implikacije korišćenja interneta, a Društvo ne prihvata odgovornost za bilo koje direktne, posledične, incidentne, indirektne ili kažnjive gubitke, kao i odštetne zahteve koji proizlaze iz takvog događaja.

 

Prenos podataka o ličnosti u drugu državu

 

Prenos određenih podataka o ličnosti Društvo vrši isključivo u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti (Službeni glasnik Republike Srbije, br. 87/2018) (u daljem tekstu: “Zakon”), u države ili njihove delove koji omogućuju zadovoljavajući nivo njihove zaštite u skladu sa Zakonom, u svrhu omogućavanja njihove obrade od strane obrađivača koji obradu vrše u skladu sa nalozima Društva, za potrebe Društva, odnosno kako bi izvršili svoje ugovorne obaveze prema Društvu.